Canlı Destek 0(850) 840 48 10 WhatsApp 0(554) 834 98 48
   
 
 
 
 
     
0
0

¨

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır

Sıkça Sorulanlar


Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemize üye olarak veya üye olmadan, sitemizde bulunan ürünleri satın alabilirsiniz.

 Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?
Kargolarımız MNG Kargo güvencesiyle taşınmaktadır.

 Siparişim kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturup iade etmelisiniz.

• Siparişim kargodan hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?
freedom.com.tr web sayfamızdan yapmış olduğunuz alışverişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, sigortalı taşınmaktadır. Ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.

• Ürünü beğenmezsem değişim veya iade yapılır mı?
Ücretsiz değişim / iade servisimiz sayesinde satın aldığınız bir ürünü 14 iş günü içerisinde, herhangi bir neden belirtmeksizin değişim veya iade yapabilirsiniz. Örneğin bir ayakkabı aldınız ve ayağınıza olmadı, bu durumda ayakkabıyı MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak bize gönderebilirsiniz. Bu konuda dikkat etmeniz gereken tek konu ürünü size gönderdiğimiz şekilde teslim etmenizdir. Ayakkabı örneğindeki olayı yaşamış olduğunuzu varsayarsak; ayakkabıyı evin içinde deneyin ve ayağınıza olmadığı taktirde kutusu ve faturasıyla geri gönderin. Gönderdiğimiz ürünlerin kutularına herhangi bir zarar vermemeye dikkat ediniz. Bize geri göndereceğiniz zaman kutuyu bantlayamayın! Kargo poşetine koyun.

• Kapıda ödeme seçeneği nasıl oluyor?
Almış olduğunuz üründe Kapıda Ödeme seçeneğini seçmişseniz, öncelikle ürün fiyatına "Kapıda ödeme hizmet bedeli" olarak kargo firmasının belirlemiş olduğu 6-7 TL arasında bir fiyat eklenmektedir. Siparişinizi tamamladıktan sonra ürününüz kargo firmasıyla yazmış olduğunuz adrese gönderilir. Ürünü teslim aldığınızda ücreti kargo görevlisine vererek ürününüzü alabiliyorsunuz. Ödeyeceğiniz ücret kargonuzun üzerinde yazılıdır. Kargo poşetinde yazmış olduğumuz fiyat sizin web sitemiz üzerinde görmüş olduğunuz fiyattır. Daha fazlasını ödemeyiniz. 

• Kapıda kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Kapıda kredi kartı veya nakit olarak ödeme yapabilirsiniz. Fakat kapıda kredi kartı ile yapılan ödemeler tek çekimdir. Taksitli alışveriş için site üzerinden kredi kartı ile alışveriş yapmanız gerekmektedir. Kapıda ödemelerde taksit yapılmamaktadır.

• Ürünümü kaç günde teslim alırım?
Ortalama kargo süremiz 1-5 iş günüdür. Cuma günü 15:30'dan sonra ve haftasonu yapılan siparişler Pazartesi günü işleme alınmaktadır. Kampanya zamanlarında ve resmi tatillerde kargo süresi normale göre uzayabilmektedir. Bu tür durumlarda sitemizde bir bilgilendirme yazısı yayınlıyoruz.

• Ürünler fotoğraflardaki gibi mi?
Evet, ürünlerimiz sitemiz üzerinde gördüğünüz şekilde gönderilmektedir. Dilerseniz mağazalarımıza uğrayıp bakabilirsiniz. Mağazalarımızı görmek için tıklayın.

• Ayakkabı numarasını neye göre seçmeliyim?
Almak istediğiniz ürünün sayfasında, ürün fotoğrafının sağında bulunan fiyat ve bedenlerin hemen altında marka ile ilgili kısa bilgi bulunmaktadır. Bu bilgi içerisinde kırmızı ile yazılmış "Beden Tablosu" yazısını göreceksiniz. Bu yazıya tıkladığınızda o markaya ait olan ayakkabı bedenleri çıkacaktır. Buradan cm cinsinden hangi numaranın size göre olduğunu anlayabilirsiniz.

• Ne zaman indirim olur?
İndirimde olan eski sezon ayakkabılarımıza İndirimli Ayakkabılar sayfasından bakabilirsiniz. Onun dışında kısa süreli yaptığımız indirim kampanyalarımızı takip etmek için e-posta aboneliğimize katılmanız gerekmektedir. İndirim yapıldığında ilk önce abonelerimize bir mail bülteni gönderilmektedir.

• Ürünlerin garantisi var mı?
Ürünlerimiz markaların Türkiye distribütörü tarafından 6 ay garantilidir. 6 ay içerisinde herhangi bir sıkıntı yaşamanız durumunda ürünü bize gönderebilirsiniz. Gönderilen defolu ürünler marka distribütörüne gönderilmektedir. Distribütördeki inceleme sonucuna göre işlem yapılmaktadır. İnceleme sonuçlandığında müşteriye geridönüş sağlanmaktadır.

• Ürün iadesini nasıl yapmalıyım?
Ürün iadeleri ile ilgili iade şartlarını okumak için tıklayın

• Kaykay malzemeleri nasıl seçilir?
Kaykay malzemeleri seçimi hakkında detaylı bir anlatımımız mevcut, okumak için tıklayın.

• Longboard nasıl seçilir?
Longboard seçimi hakkında detaylı bir anlatımımız mevcut, okumak için tıklayın.

• Paten nasıl seçilir?
Paten seçimi hakkında detaylı bir anlatımımız mevcut, okumak için tıklayın.

• Snowboard malzemeleri nasıl seçilir?
Snowboard ve snowboard malzemeleri seçimi hakkında detaylı bir anlatımımız mevcut, okumak için tıklayın.

• Size nasıl ulaşabilirim?
Web sitemize ulaşmak için 0850-840-48-10 nolu müşteri hizmetlerimizi arayabilir veya info@freedom.com.tr mail adresimize mail atabilirsiniz. Detaylı iletişim bilgileri için "İletişim" sayfamıza bakabilirsiniz. Mağazalarımıza ulaşmak için ise "Mağazalarımız" sayfasında bulunan adres ve telefon bilgilerini kullabilirsiniz.



* Konu hakkında sorularınız devam ediyor ise info@freedom.com.tr adresinden ulaşabilir veya mesai saatleri içerisinde 0850 840 48 10 numaralı Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.
bankalar
projesoft


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.